субота, 5. новембар 2016.

Zvezda posta : Flormar paleta 402

Drage moje,

Evo jednog brzinskog look-a sa Flormar paleticom u nijansi 402. Kao i po običaju počela sam sa očima pa sam posle našminkala lice... 
Proizvodi koje sam koristila 
Jedna napomena, ja bazu za senke koristim periodično jer su mi kapci normalni :) , tako da mi je dovoljno da stavim kremastu senku kao bazu i meni senka ne mrda... Ako imate masnije kapke obavezno stavite bazu pa onda kremastu senku...
Počela sam sa Max factor duo senkom, nanela sam tamniji deo u braon nijansi i Nyx wonder olovku ispod obrva i izblendala sam sintetičkom četkicom.
 Zatim sam uzela nijansu boje brusnice i nanela je preko celog kapka.
U pregib sam stavila svoj W7 Smooch bronzer i izblendala sam čistom četkicom. Volim da koristim jedan proizvod na više načina, naročito kad putujem :) Štedi vreme, mesto a i novac ukoliko ostanete bez neke sitnice. Pročešljajte po vašoj kolekciji, verujem da imate tonu kozmetike koju možete da multitaskujete :) 
Pencil četkom sam nanela u spoljašnji ugao oka najtamniju nijansu iz paletice i Avon Luxe puder ispod obrve... I stavila sam crni kreon, vi možete i gel eyeliner, crnu senku, čime god vam je najlakše :)
Najsvetliju senku sam stavila u unutrašnji deo oka :) Nacrtala sam obrve i stavila bronzer...
Nanela sam Make up revolution u nijansi Treat jer je baš blago i neutralno :) Posle toga sam dodala Aurin highlighter... Ovo je nijansa Nude shimmer koju sam morala da "preradim" jer kada sam ponovo kupila ovaj proizvod je izgledao kao rumenilo a ne highlighter. Kako su mu promenili pakovanje, promenili su mu i formulu. Nisam zadovoljna ovim proizvodom, sada ima manje shimmera, tvrdje je mnogo i zaista je mnooogo gori u odnosu na to kakav je bio. Slikala sam vam swatch da vidite kakav je sad, posle mog igranja :)
Dodala sam GR olovku u nijansi 519 :)
Ali pošto sam ja u duši nude lips devojka, skinula sam ovu olovku i stavila GR matte karmin u nijansi 03. Meni se tako više svidja ovaj look. Sve zavisi šta više volite :)


Kako vam se čini ovaj look?
Da li i vi koristite jedan make up artikal na više načina?

 

Нема коментара:

Постави коментар