четвртак, 17. новембар 2016.

Potrošeno #1

Drage moje,

Obožavam ovakve postove jer smatram da su najobjektivniji. Nema boljeg načina da znate da li vam nešto odgovara ili ne nego da ga potrošite do kraja :) Svaki put kad se nakupi neka normalna količina stvarčica pisaću vam svoje utiske. 
Za prvi post o potrošenima imamo ovu grupicu:
Neću mnogo da dužim da se ovaj post ne bi pretvorio u roman, samo ću ukratko da vam napišem svoje mišljenje :)
Rexona mini stik nosila sam ga sa sobom u teretanu. Ok je, radi svoj posao :) Miris je prijatan i ne guši me. Cena oko 120 dinara. Neću ga više kupovati jer Rexona nije cruelty free.
Nivea pearl and beauty dezadorans mnogo mi se svideo miris, ali svaki put kad bih ga naprskala dobijala bih napad gušenja i morala bih da izlazim iz prostorije. Verovatno ima previše talka u sebi. Platila sam ga 280din u Idei. Nivea nije cf, tako da bye bye :)
Balea gel za čišćenje lica ovo je, po meni, jedan veoma dobar gel. Nakon korišćenja stvarno se vidi da je koža čistija i nekako je lepša. Ne isušuje ali je krema posle njega obavezna. Košta oko 300 din u Dm-u. Za Baleu nisam sigurna da je cf, dok se ne utvrdi, ne kupujem.
Lilly krema za ruke sa aloa verom mini pakovanje, kupila sam ga za torbu. Košta oko 80 din u Liliju i dobijate 25ml proizvoda. Nega nije loša, ali mi smeta što ostavlja baš jak film na koži da ne mogu ništa da pipnem posle njenog korišćenja. Neću je opet kupiti i ne znam dal je cf.
Velnea piling sa bambusom i bademovim mlekom je grublji piling koji mi se svideo. Miris mu je nekako čudan, lepši mi je dok ga koristim nego kad ga njuškam direktno iz tubice :) Inače, namerno sam ga slikala tako sa strane samo da vam prenesem delić frustracije koju sam osećala dok sam pokušavala da istisnem proizvod koji je ostao pri dnu. Piling treba da bude u bočici koju mogu da stisnem kao čovek :) a ne ovako smotana da se bakćem sa tubicom koja mi klizi iz ruku. Cena oko 270 dinara. Neću ga opet kupiti, ne znam dal je cf.
Avon hidro advance krema za lice je odlična. Imam još jednu i posle toga je više neću kupovati jer Avon nije cf. Predobra krema, baš je hidratantna, lagana a opet hrani i nije mi napravila nikakve probleme na licu. Dobila sam kremice, mislim da im je cena oko 800 din, ispravite me ako grešim.
Krema za okoločnu regiju babuške Agafje mi je bila baš odlična, lagana i fino mi je negovala okoločnu regiju. Platila sam je oko 3,5 eura u Crnoj Gori i kupiću je prvom prilikom :) Babuška je cf :)
Catrice glam&doll maskara nije loša, imala sam bolje :) Platila sam je oko 4 eura u Cg i neću je ponovo kupovati.
Nars tinted moisturizer tester pakovanje :) Nijansa Finland mi je bila presvetla te sam ga mešala. Jedina zamerka koju imam je što je previše tečan, neku pokrivnu moć od njega nisam ni očekivala. Ne znam mu cenu, ali budući da je Nars u pitanju nikad ga ne bih kupila u full size. Ima boljih proizvoda za manje para :)
Bourjois CC krema mi je bio odličan! Prosto mi je krivo što sam ga potrošila. Nijansa je 32 Light beige... Cena mu je oko 1400 dinara u Jasminu.
Dr. Pasha balzam za usne naprosto obožavam. Super nega za samo 2,5 eura :) U početku mi je bilo nezgodno da se naviknem na njegovu teksturu jer ima neka sitna zrnca u sebi ali je zaista odličan. Imam još pola teglice i kupiću još koji čim budem imala priliku.
Blistex lip relief cream pored Pashe mi je omiljeni :) Kada mi krenu alergije, usne mi užasno pucaju, a ova dva balzama kod teških slučajeva baš pomažu. Cena mu je oko 360 dinara ali ga neću opet kupiti jer Blistex nije cf. Zato sam ga i iscedila ovako...
Hemanis labelo kupljeno onako usput za 80 dinara. Ništa posebno, neću opet da ga kupim.
Byphasse micelarna voda je moja omiljena micelarna. Morate malo da sačekate dok skidate maskaru ali mi se kod nje svidja što je baš blaga, ne isušuje mi lice, ne iritira, ma odlična je. Za manje od 400 dinara dobijate 500ml proizvoda koji će da vam traju baaaš dugo. Kupiću je opet definitivno :)

Čepoviiiiiiii :) jedan od načina da doprinesete bez imalo muke. Sakupljajte, donirajte svoje čepove i usrećite nekog kome je pomoć preko potrebna. Više informacija pogledajte na ovom linku.



Da li ste probale neki od ovih proizvoda?
Kako su se vama pokazali?
Jeste li čule za organizaciju Čepom do osmeha?     

Нема коментара:

Постави коментар