недеља, 6. новембар 2016.

Hidden gem : Moda senka 311

Drage moje,

U današnjem postu želim da vam skrenem pažnju na mali "skriveni dragulj" koji se može naći u svakoj drogeriji a mislim da zaslužuje mesto u vašoj make up kolekciji. Reč je o Moda senki u broju 311. 
Ona dolazi u okruglom, čvrstom i crnom pakovanju u kome je smešteno 4 grama proizvoda. Njena cena je oko 270 dinara. Tekstura joj je kremasta tako da ja ovu senku najviše volim da nanosim prstima jer tada dobijem pun intenzitet boje... Nijansa koju ja imam je zaista specifična i mislim da možete sa njom napraviti baš upečatljive make up look-ove. Danas vam pokazujem malo "smireniju" verziju, a u nekom od narednih postova ću pokazati ovu senku u malo drugačijoj varijanti.

Krećemo sa bazom, ja sam koristila Nyx jumbo olovku u nijansi Milk i izblendala sintetičkom četkicom.
Zatim sam na pokretni deo kapka nanela ovu rozikastu nijansu iz MUR Romantic smoked palete :)
U crease sam nanela mat maslinasto zelenu nijansu, izblendala Blushovom četkicom i nanela svetlo smedju nijansu ( Loreal bronzer ) da malo utoplim svoj look...
Prstima sam na centar kapka nanela Moda senku i izblendala je ka spoljašnjem delu oka. Na slici deluje svetlije a uživo je nijansa ove senke malo tamnija...
Vraćam se na onu rose gold nijasu koju sam nanela u unutrašnji ugao oka i pencil Impalinom četkicom nanosim tamno sivu senku koju sam izblendala. I malo crnog eyelinera da dopuni look.
Kad sam završila sa obrvama dodala sam mat krem senku ispod njih.
Posle pudera i obrva, dodala sam malo Lorealovog bronzera, Beauty Uk rumenilo (nijansa rose rouge) i I heart make up highlighter u nijansi Peachy pink kisses. Stavila sam tamnu shimmer maslinasto zelenu senku ispod vodene linije oka.
Ostalo vam je još samo da stavite maskaru i sjaj i gotove ste :)




Da li ste probale Moda senke?
Koji je vaš hidden gem iz drogerija?

 
 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар