четвртак, 3. новембар 2016.

Cruelty free lista :) 04.12.2016.

A

Alba botanica
Anastasia Beverly Hills
Ardell
Afrodita
Aura


B

Bary m
Becca
Byphasse
Bioten
Beauty Uk
Bell cosmetics ( u Hrvatskoj )
Burra
  

C

Catrice
Colour pop
CD
China glaze
Classic

D

Dr. Hauschka
Dr. Pasha
Dahlia
Dermix

E

Ecotools
E.l.f.
Eveline
ESI proizvodi
Elode ( parfemi ) 
Essence

F

Flormar
Farmasi

G

Gosh
Golden Rose

H

Hourglass
Hemel
Himalaya

I

Ingrid
I <3 Make up
Illamasqua
Inglot

J

Jean Paul Gaultier

K

Kat Von D *kompanija koja ju je kupila nije cf
Korres
Kiko 
Kristal derma

L

Lime crime
Logona
Lush
Lavera
L.O.V.


M

Make up geek
Make up revolution
Martina Gebhardt
Martinović kozmetika
Moda

N

Nars* 
Nyx*
Nikel
Natura siberica
Neutro Roberts

O

Ofra
Olival
Organic shop

P

Pacifica
Physicians formula 

Q

/

R

Real techniques
Rilastil 

S

Sigma
Sisley
Sante
Sleek

T

Tarte
the Balm
Too faced*matična kompanija nije cf
Terra naturi

U

Urban decay*

V

/

W

Weleda * za njih postoje mnoge malverzacije oko prodaje u Kini

X

/

Y

Yes to 

Z

Zoya 


Kosa

Aroma colour ( farbe )
Biokap ( farbe )
Batiste ( suvi šampon )
Kyo 
Logona ( farbe i preparativa )
Manic panic
Macadamia
MM beauty ( farbe )
Orzen beer
Still 
Free limix


Domaćinstvo

Saponia Osijek 
- Arf
- Kaladont
- Frutella
- Lahor
- B safe
- Skit
- Faks
- Rubel
- Bioaktiv
- Ornel

Sarantis
-Str8
- Bioten
- Denim
- B.U.
- Tesori Dorijente 
- Fresh and clean
- C-THRU
- Vidal
- Antonio Banderas
- Strep
- Carroten

Svi naši proizvodjači su cruelty free jer je testiranje u našoj zemlji zabranjeno. Što se sirovina tiče, tu postoje mnoge nedoumice dal su i one same cf... Ja sam odlučila da naše brendove podržim, kupovaću njihove proizvode. Weledu i proizvode poput Nyxa, KVD i UD neću kupovati jer mi nisu neophodni :)

Listu ću obnavljati, ubacivati / izbacivati kako mi kompanije budu odgovarale.
Ako smatrate da grešim sa nekim brendom, molim vas da mi napisete.

7 коментара:

  1. Drago mi je da si postavila ovu listu. Mislim da cu i ja prestati sa kupovinom proizvoda koji su testirani na zivotinjama. Oriflame testira na zivotinjama? I Avon? Zar ne vazi pravilo za celu Evropu da test na zivotinjama nije dozvoljeno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nazalost i Avon i Oriflame testiraju... Jeste, to pravilo vazi, ali kompanije koje prodaju u Kini dozvoljavaju testiranje na zivotinjama. Prave se onda bukvalno 2 verzije proizvoda, jedna netestirana za Evropu i druga testirana za Kinu. Oriflame je jedno vreme bio cf, cak je imao i zeku na katalogu ali su nazalost krenuli za profitom. Ne zelim da podrzavam takve brendove :)

      Избриши
  2. Pratim ovu listu, super što je sve na jednom mestu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ja se zaista trudim da budem tacna... Kad bi samo kompanije bile transparentnije bilo bi 100 puta lakse :*

      Избриши
  3. Mnogo ti hvala na spisku cf brendova. ❤️🙏

    Moje pitanje je da li je i poreklo njihovih sastojaka 100% cf?

    Hvala 🤗

    ОдговориИзбриши
  4. Devojke, treba mi pomoc !!! Sve sam nasla CF ( ova lista je fenomenalna) jedino ne mogu da pronadjem uloske koji su CF ?? Hvala!

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam negde procitala bas za Urban decay da testiraju . Eto mozete proveriti. Mozda i gresim .

    ОдговориИзбриши