понедељак, 14. новембар 2016.

Beauty Uk baked blush

Drage moje, 

Dvoumila sam se da li da uradim recenziju za ovo rumenilo jer ga ne možete naći u našim drogerijama ali ručunam ne može da škodi :) A i ukoliko se nekad nadjete pred Beauty Uk štandom znaćete šta trebate da kupite.
Dakle, reč je o Beauty Uk baked blusher box-u u nijansi Rose rouge...
Kupila sam ga u Kući hemije u CG, a za 4,4gr proizvoda dala sam 5 eura. Imajte u vidu da je ovo pečeno rumenilo što znači da će vam ova količina trajati baš, baš dugo. Pečena rumenila su, po meni, investicija :) tako da sam sa ovim što se cene i kvaliteta tiče odlično prošla. Nemojte da vas brine aplikacija, za razliku od nekih pečenih rumenila koje je nemoguće naneti jer su previše tvrda (Bourjois, u vas gledam) ovo je baš mekano, nanosim ga Ecotools četkom za rumenilo bez muka. Pri nanošenju se malo trusi, ali zaista nije strašno.
Iako mi je sam proizvod najbitniji, lepa ambalaža mi uvek privuče pažnju. A ovo rumenilo je smešteno u preslatku kartonsku kutiju, koja je sama po sebi baš čvrsta. Ona se zatvara na magnet a unutra imate ogledalo koje možete bez problema da koristite kada ste u žurbi.
Na kutiji, pozadi, je naveden sastav, ime i nijansa proizvoda. Pošto imam dosta kozmetike, počela sam svoje proizvode da obeležavam datumom kupovine kako bih mogla da vodim računa o rokovima trajanja. Ne držim ih se striktno naročito kod kamenih stvarčica, ali ako posle dve godine na svom artiklu ne vidim znake korišćenja, nego stoji kao netaknuto to znači da nešto nije u redu. Ili sam ga previše zanemarila zbog drugih stvari u mojoj kolekciji ili mi se jednostavno ne svidja. Zato je bitna rotacija :) , izbacite ili potrošite ono što vam ne treba i ostanite sa onim što zaista volite #filozofijaživota
Boja Beuty Uk rumenila je po meni neutralna, mislim da bi stajala svakom tonu kože. Nisam baš najvičnija u opisu boja, ali rekla bih da je ovo jedna tamno roze nijansa sa primesama crvene.
Na direktnom suncu a i na licu primetićete da ima blagi sjaj. Ono što mi se najviše svidja kod njega je što nema krupne šljoke već je taj odjaj kad ga nanesete baš diskretan. Ja uvek stavim i highlighter kada ga koristim, ali za dnevnu varijantu uz ovo rumenilo vam nije neophodan ( sem ako niste kao ja, koja bih highlighter stavljala preko celog lica da mogu ).
Evo i swatch-a :)
( Beauty Uk rumenilo Rose rouge u hladu )

 
(Beauty Uk baked blusher box na suncu)


Beauty Uk je cruelty free brend, cenovno je dosta povoljan, tako da se radujem isprobavanju još nekih njihovih proizvoda.

Evo kako izgleda na meni, bez highlighta i kontura, samo sa malo bronzera ispod.
 

Kako vam se čini ovo rumenilo?
Da li biste ga kupile? 




 

Нема коментара:

Постави коментар