уторак, 29. новембар 2016.

Farmasi Zen velvety touch puder

Drage moje, 

Danas pričamo o puderu koji sam pre mesec i po dana naručila iz Farmasi kataloga. Imala sam priliku da ga dovoljno isprobam i sada želim da vam prenesem svoje utiske. Proizvod dolazi u tubici od 30 ml i koju sam platila 565 dinara. Puder ima blago floralni miris koji zaista nije napadan i nestane čim ga izblendate.
Evo i sastava :
Otvor na tubici je malecan tako da ne brinite, neće vam izlaziti veća količina pudera od onoga što istisnete :)
Moj puder dolazi u nijansi broj 3 i za nijansu je svetlija od mog tena, ali ovaj puder se lepo prilagodjava vašem licu, zaista nije pretežak i plus ja koristim bronzer svakodnevno tako da mi je nijansa idealna. Ima blago žućkasti podton ali kada se ublenda nije uopšte dominantan tako da mislim da će mnoge devojke moći da ga koriste bez problema.
E sad, šta je bio moj problem prilikom naručivanja? Prvo, nisam mogla da nadjem mnogo recenzija na netu pa bar malo da se upoznam sa proizvodom, tako da sam ovaj puder naručila skoro pa na slepo, nisam znala šta me čeka. Kad imate nekoliko pudera kao ja to je ok, mogu da ga pomešam sa drugim puderima i da ga prilagodim sebi ukoliko mi nijansa ili pokrivna moć ne odgovara. Onda, za Farmasi koji je ozbiljan brend sramota je što u katalogu nema niti imena nijansi ( da mogu da "naslutim" boju ), nema opisa nijansi da znam dal taj puder ide na roze ( za hladan ton ), ili je neutralan ili ide na žućkasto ( topli podton ). Kunem se, mislim da mi je dioptrija porasla dok sam po katalogu pokušavala da dokučim koji broj pudera trebam da naručim. Hvala Bogu pa sam pogodila :) , iskreno ne bi bio smak sveta da nisam, ali mislim da niko od nas ne voli da baca svoj novac, zar ne??? :)

Sad kad sam se iskukala i rekla šta mi smeta da se vratimo na puder :). Tektura mu je redja a pokrivna moć mu je slaba ka srednjoj. Možete bez problema da nanesete dva sloja a da ne izgleda cakey. Ja volim da mi je puder lakši a da nedostatke prekrijem korektorom ili da stavim 2 sloja pudera koji je lagan kao ovaj bez dodatnog korektora..Jedan sloj ovoga pudera nije dovoljan da prekrije moje ispucale kapilare oko nosa kao ni crvenilo oko istog zato sam i nanosila 2 sloja bez prajmera da vidim kako će da se ponaša. I mogu vam reći da sam zadovoljna. Probala sam da ga nanosim i beauty blenderom i Aurinom četkom za puder i svidjaju mi se oba načina
Ovde su 2 sloja sa blenderom.
I evo sa četkom.
Ovaj puder mi nije napravio nikakav nered na licu, ne uvlači mi se u pore, ne ističe mi suve delove. Jedino što bih volela da ima malo jaču pokrivnu moć...
Full make up sa Farmasi Zen puderom.


Da li ste probale ovaj puder?
Šta mi preporučujete iz Farmasi kataloga?



 

Нема коментара:

Постави коментар