понедељак, 21. новембар 2016.

Novo kod mene #1

Drage moje,

Vreme je za jedan mini, cruelty free new in. Pokazaću vam koji su make up proizvodi novi u mojoj kolekciji i šta trenutno isprobavam. 
Pa da počnemo :)
Aura prime me baza za lice, već sam imala ovu bazu i poprilično sam zadovoljna sa njom. Brine me jedino što ima talc u svom sastavu :( Platila sam je 490 din u Dm-u.
Golden rose correct and conceal paletica, obožavam je. Savršeno se uklapa u moju make up rutinu. Više o njoj u ovom postu.
Golden rose mat tečan karmin, u nijansi 09. Prelepa, puna, vatreno crvena boja, imaćete prilike da ga vidite na meni u nekom od narednih postova. Dobila sam ga uz časopis Grazia.
Golden rose lift up and great volume, ili kako je popularnije zovemo na forumu "ona sa sivim slovima". Mnoge devojke su je hvalile, morala sam da je kupim :) Platila sam je oko 180 din u Liliju.
Golden rose gel eyeliner, ovaj brend je obeležio mesec novembar. Ovaj liner sam platila oko 300 dinara u Liliju.
Aura velvet matte ruž, u nijansi Time for selfie :) Dobila sam ga od drugarice za rodjendan.
Aura olovka #32, isto je bila poklon kojim sam oduševljena!
Farmasi micelarna voda, kupila sam je kako bih odmorila od svoje Byphasse koju sam potrošila. Videćemo da li će nadmašiti mog favorita. Cena joj je 400 dinara u novembarskom katalogu.
Farmasi true colour karmin #21, kupljen za samo 95 dinara... Swatch u nekom od narednih postova.
Farmasi zen puder, uradiću recenziju za ovaj puder čim ga malo istestiram :) Cena mu je 565 dinara.
Bioten krema za negu područja oko očiju, za sad mi je odlična, videćemo na duže staze kako će se pokazati. Platila sam je 400 dinara u Liliju.
Alverde ulje za lice od divlje ruže, sa hladnim vremenom moramo da "pojačamo" negu naše kože :) Kupljen u Dm-u za 469 dinara :)
Weleda dnevna krema sa ružom, tester pakovanje... Htela sam da kupim neku kremicu za okoločno područje i dnevnu kremu, pa mi je teta iz Lilija dala tester ove dnevne kremice da probam. Želela sam da se vratim po njih za vreme popusta ali kad sam videla da je poledjina ovog testera ispisana na kineskom odustala sam od Welede. Sram ih bilo što obmanjuju svoje potrošače!


Da li volite neki od ovih proizvoda?
Koji je vaš omiljeni ulov za mesec novembar?


Нема коментара:

Постави коментар