субота, 19. новембар 2016.

Cut the crease :)

Drage moje,

Evo jednog jednostavnog look-a koji spada u moje omiljene. Cut crease tehnika je postala baš popularna i na Instagramu možete videti gomilu kreativnih make up-ova gde su devojke nadmašile sebe :) 
Mi danas krecemo od basic-a :)
Korišćeni proizvodi :
Kao bazu stavila sam Nyx wonder olovku i izblendala.
Zatim sam Golden rose senku #209 nanela u pregib. Poenta je da napravite jaku liniju koju ćete da izblendate prvo pencil četkicom pa četkicom za blend. Blendate ka obrvama, nikako na dole. Mada i da vam pobegne malo, ispravićete :)
Nyx jumbo u olovku u nijansi Milk nanosim na ruku kako bih je zagrejala a zatim manjom, preciznijom četkicom nanosim na pokretni deo kapka.
Crna senka umesto eyelinera, bela sedefasta u unutrašnjem uglu oka, mat krem senka ispod obrva.
Nanosimo tečni puder, iscrtamo obrve i setujemo kamenim puderom :)
Vraćamo se na oči :) Ispod oka stavićemo malo Lorealovog bronzera i sedefasto roze senkicu u unutrešnji ugao, nije mi bila dovoljna ona bela senkica pa sam ovom rozikastom prešla preko.
Malo rumenila i highlight na obrazima biće sasvim dovoljno za dnevni look :)
Na usne sam nanela Golden rose olovku u nijansi 519 :) Ne zaboravite maskaru :)


Kako vam se čini ova tehnika šminkanja?
Koja je vaša omiljena kombinacija boja? 



 

 

Нема коментара:

Постави коментар