понедељак, 20. март 2017.

One palette and a couple of looks :)

Drage moje,

Obećala sam vam da ću uraditi jedan post gde ću vam pokazati nekoliko look-ova koje možete postići sa Make up revolution Fortune favours the brave paletom. Recenziju ste mogle da pročitate ovde , a sada ćete je videti u akciji :D

Look #1

Kada sam je dobila toliko sam se oduševila ovom paletom da sam rešila da se našminkam koristeći samo nju. 
Za oči sam koristila ove boje:
Creme sam koristila da setujem tečni puder, znači preko celog kapka do obrva. Namerno nisam stavljala bazu da vidim kakav ću rezultat da dobijem. Pink diamonds sam nanela na kapak, Latte u pregib, Green machine u spoljašnji ugao koji sam dobro izblendala i Blacqua nijansu sam vlažnom četkicom nanela kao liner.
Za lice:
Latte sam iskoristila kao bronzer, Caffeine fix sam blago nanela za konture. Nijansa Peachy je odlično rumenilo, a New world je divan highlighter.
Kako bih vam pokazala što više varijacija, našminkala sam jednu stranu lica jednom kombinacijom, drugu drugom :)

Look #2  ( ljubičasti )
Senkice koje sam koristila:

Winning sam stavila preko celog kapka, na braon bazu Max factorove kremaste senke, Drama queen u pregib, Blacqua kao liner vlažnom četkicom, Soft sam nanela ispod obrve a New world u unutrašnji deo oka.

Look #3  ( natural)
Nijanse koje su korišćene:
Koristila sam Nyx jumbo olovku Milk nijansa kao bazu, nanela sam Peachy preko celog kapka, Pink diamond u unutrašnji ugao oka, Sunset hour u crease i Golden coins ispod vodene linije.
Look #4
Moj omiljeni ;) Senkice:
Nyx olovka u nijansi Saphirre mi je poslužila kao baza. Preko celog kapka sam nanela Skylight, Latte u pregib a Midnight rainbow u spoljašnji ugao oka i Blacqua kao liner. 
Look #5
Nijanse:
Max factor krem senka u braon nijansi mi je poslužila kao podloga na koju sam preko celog kapka nanela nijansu Yes please, Fortune ide u pregib i dodala sam malo Super gold nijanse. Blacqua mi opet poslužila kao liner, ali sam ga nanosila suvom četkicom jer nisam želela da mi bude baš toliko crno. Nanela sam je i u spoljašnji ugao i izblendala.



Eto, nadam se da sam vam bar malo pomogla da na najbolji način iskoristite svoju Fortune paletu ili ako je nemate da ste našli look koji vam se svideo a da možete da ga iskopirate nekim drugim senkicama :)


Koji look vam se najviše dopao :) ?

6 коментара:

  1. Tebi stvarno svaki stoji Wow!
    Stvarno ne znam koja ti bolje stoji, možda bih se oddučila za #5, ako baš moram :)

    Inače, fenomenalna paleta!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo :* <3 :* Paleta je odlicna, vredi svaki dinar :) Mislim da bih mogla jos minimum 3 posta sa njom da napravim :)

      Избриши
  2. Petica je odlicna.. Bas je moj fazon. :))

    ОдговориИзбриши
  3. Bas mi se svidja paleta kao i ideja sminkanja polovine lica sa jednom kombinacijom a drugu sa drugom :D <3

    ОдговориИзбриши