понедељак, 6. март 2017.

Odabrani za mart :)

Drage moje,

Početak je meseca pa je došlo vreme da vam pokažem proizvode koje sam odabrala da koristim ovih 30ak dana. Više puta sam pomenula da obožavam da rotiram svoje proizvode u kolekciji, na taj način zaista uspem sve lepo da isprobam i ujedno da budem kreativna i isprobam na primer jednu senku u 10 različitih kombinacija. Jer ko će nositi isti make up svaki dan, zar ne :) ? Najviše volim taj sam proces biranja i prebiranja po kolekciji ( još moja i nije nešto preterano velika, bar ja tako mislim ).

Proizvodi koji su mi u project panu ( koje pokušavam da potrošim) :

Većina ovih proizvoda nisu cruelty free i neke stvarčice sam sama mixala. Rumenilo sam mixala jer sam pokušavala da "ubodem" neku nijansu prljavo roze boje a koja će lepo stajati mom tenu i podtonu. Sam proces mixanja je izuzetno zabavan i kreativan, a ostaće vam rumenilo/senka šta god koje je napravljeno baš po vašem ukusu i koje niko drugi sem vas nema :) I još ako vam je ostalo neko lepo pakovanje, eto zanimljivog načina da ga ponovo upotrebite... 
U grupicu za panovanje su se našli:
Avon Luxe u nijansi Fair sil
Deborah rumenilo Paprika
Max factor duo kremasta senka Bronze haze
Benefit whats up highlighter
Loreal highlighter
Catrice balzam/sjaj
Rumenilo koje sam sama mixala i tri senkice koje sam depotovala


Lice:
Avon extra lasting tečni puder u nijansi Nude
Artdeco puder u prahu 

Kako u februaru nisam potrošila Ingridov puder, reših u martu da okušam sreću sa Avonovim :) Na slici možete da vidite da mu se nazire staklo, tako da se nadam da ću uskoro moći da se pohvalim da mi je kolekcija "lakša" za jedan puder koji nije cf. Ako ne gledate da li je kozmetika testirana ili ne, imate zaista od mene sve preporuke za ovaj puder, zaista je odličan.


Make up revolution paleta nijansa Ultra fair C01
Nyx duo countour and highlight

Samo ću unapred da vam kažem da sam ovom paleticom oduševljena! Spremam vam recenziju pa ćete moći baš lepo da je vidite.


Eye make up:
MUR Fortune favours the brave paleta
Artdeco mineralne senke #12, #24, #71
Golden rose kreon #314
Eveline olovka u nijansi Plum
Golden rose gel liner Black

U paleticu sam zaljubljena i samo ona mi je dovoljna sama po sebi ali sam dodala i ove Artdeco mineralne senkice u rotaciju. Volim ih, samo nisu uvek praktične za korišćenje a ujutru sam obično u žurbi te sam ih malo zapostavila. Potrudiću se ovaj mesec da tu nepravdu ispravim :)

Obrve i usne :
Eveline olovka za obrve nijansa Brown
Essence senkice za obrve koje sam depotovala u Artdeco paleticu
GR tečni ruževi #09 i #10
GR velvet matte karmin #18
Emily olovka #207
Essence transparentna olovka za usne
Golden rose maskara Lift up and great volume



I došli smo do kraja :) 

Da li ste probale nešto od proizvoda koje ću koristiti u martu i da li ste zadovoljne istim?

4 коментара:

  1. Sećam se da sam pre hiljadu godina koristila ovaj Avon Extra Lasting tečni puder i baš sam ga volela!

    Koji je tvoj provereni način određivanja podtona? Onaj neki ultimativni, definitivni i sa kojim nema greške? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajooj pa taj bez greske mislim da ne postoji, onaj metod na osnovu boje tvojih vena se pokazao onako pola pola, ja na primer imam i plavih i zelenih venica a vise sam topla nego sto sam neutralna. Mislim da ces to sa puderima najbolje da zakljucis i karminima. Probaj neki puder koji ima zuckasti podton i jedan sa rozikastim, videce se razlika. Kod mene kad stavim nesto sto je bas hladnog tona to toliko odudara i bas ruzno deluje da je to strasno, bas je onako upadljivo. Probaj sa bilo cime sto imas u kuci, sa nekom extra toplom ili hladnom senkom i videces kako ce da se ponasa :*

      Избриши
  2. Super si proizvode odabrala, sve mi se svidja :D jedva cekam recenziju MUR paletice, deluje bas lepo <3

    ОдговориИзбриши