недеља, 12. март 2017.

Ingrid satin touch rumenilo :)

Drage moje,

Obećala sam vam recenziju ovog malog rumenila pa nadam se da će vam se svideti :) Ovog mališu sam prvi put videla na blogu Taupe candy, evo recenzije njenog rumenila, pa skoknite i do nje :) Ja sam se na prvo čitanje odlučila da mi je ovo potrebno u životu i već sutradan sam se dala u potragu za njim.
Našla sam ga u niškoj parfimeriji Eliza i platila sam ga nešto manje od 250 dinara. Za nisku cenu dobijate manju gramažu ali ne brinite, na kvalitetu samog proizvoda ga nisu zakidali ;) Tih 3,5 grama rumenila će vam baš dugo potrajati, šteta što se mnoge kompanije ne sete da izbace manja pakovanja po nižoj ceni. "Standardna" rumenila imaju od 5 do maximum 9 grama, koje nema šanse da potrošite u skorije vreme, naročito ako ste kolekcionar :)
Samo pakovanje je maleno, ali možete bez problema da nanesete proizvod vašom četkicom za rumenilo. Ja uglavnom koristim Ecootools četkicu i nisam imala nikakvih problema. Prvih par dana mi je bukvalno bilo žao da ga koristim zbog preslatkog dezena u obliku ruže na samom rumenilu :)
Na kartonskom pakovanju, pozadi, dobijate sve informacije koje su vam potrebne.
Ovaj mališa dolazi u tri nijanse, moja je u broju 11 i možda ovako posmatrajući proizvod deluje previše drečavo i roze, ali uverićete se i same da se na licu ponaša zaista prirodno. Deluje mat ali kada se baš, baš zagledate ima neki diskretan odsjaj koji ja volim i koji baš lepo izgleda na licu. Pored nijanse #11 možete da kupite i #10 koja je koralna i #12 koja predstavlja neki mix i ima blagi shimmer.
Pigmentacija je srednja, može se lepo nadogradjivati bez bojazni da ćete izgledati neprirodno. Samo rumenilo se minimalno trusi i nije nimalo brašnjavo.
Tako mi je drago što sam našla roze rumenilo koje dobro stoji na mom tenu :) Zaista nemam nikakvih zamerki na ovaj proizvod i od mene imate svaku preporuku. 
Evo kako meni stoji:



Kako vam se čini ovaj mališa? 
Da li ste probale ovo rumenilo?

14 коментара:

  1. Imam ovo rumenilo, baš u istoj nijansi, i obožavam ga. Nije previše pigmentovano, i to mi u nekim situacijama i odgovara. :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni, bas volim sto nije jako, narocito ujutru kada se spremam. Nema bojazni da cu slucajno da stavim previse i igledam kao klovn :)

      Избриши
  2. Meni se ne dopada sto generalno njihovi proizvodi nisu toliko pigmentovani, jer bukvalno treba da zapnem da bih dobila proizvod u meri kojoj zelim. Ali generalno lepih stvari imaju <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam samo njihovo rumenilo, puder i one quad senke. Puder mi je odlican, senke su mi isto bile ok mada mi se za nijansu svidjaju Flormarove a u istom su cenovnom rangu i ovo rumenilo koje mi bas odgovara. Dovoljno mi je, za dnevnu sminku, da jedno predjem cetkicom :* <3

      Избриши
  3. Lutkica <3
    Super ti stoji! I dobro kažeš, bilo bi fantastično kada bi postojala mini pakovanja rumenila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :* <3 :* Hvala ti :) Znam da bi se broj rumenila u mojoj kolekciji drasticno povecao kada bi bilo vise tih mini pakovanja, ali ne mari, jos samo kad bi kompanije malo vise slusale :)

      Избриши
  4. Prelepo ti stoji :) rumenilo je preslatko, bas je lepo odradjeno :) svidja mi se sto su pakovanje prilagodili boji pa izgleda kao pravi cvet :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :* Rumenilo je bas divno jos za tu cenu, odlicno :) Bas su se potrudili, bravo za Ingrid :)

      Избриши
  5. Nijansa je prelepa, dugo trazim ovu boju rumenila :)
    Prelepo ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Super ti stoji ovo rumenilo, daje neki nezan, prirodni look:) Moram i ja potraziti, po tvom opisu mi se cini da bi mi odgovaralo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, zaista daje bas nenapadan look :) Probaj i obavezno javi kako ti se cini :*

      Избриши
  7. Deluje predivno! Ja njihove stvari pronalazim u parfimeriji Black maraton, ali nekad nema baš veliki izbor. Gde se nalazi u Nišu ta parfimerija, u kojoj si kupila ovo rumenilo? Magični Svet Lepote

    ОдговориИзбриши