субота, 25. фебруар 2017.

Banana tehnika šminkanja

Drage moje,

Planiram da krenem na neki kurs šminkanja, za svoje potrebe, te sam surfajući po stranicama naišla na pojam "banana tehnika šminkanja". U prvi mah sam se nasmejala ali nakon manjeg istraživanja rešila sam da svoju verziju podelim sa vama.
Ova tehnika se koristi na očima koje su malo sitnije kako bi se dodatno otvorile i uvećale. Postoje  dve vrste, otvorena i zatvorena banana. Kod otvorene prve 2/3 oka biće naglašene svetlom bojom, tako da unutrašnji deo oka bude otvoren i svetao. Kod zatvorene stavljano tamnu boju u unutrašnji deo oka te nam se samo središnji deo oka ističe. Zatvorena banana je slična halo tehnici šminkanja, samo kod banane su ivice dosta oštrije i vizuelno treba manje blendanja.
Ja sam se oprobala u otvorenoj banani i rezultat mi se svideo, malo je izvan moje zone jer ja baš volim da blendam i ne volim te oštre ivice i da se prelazi toliko vide, ali mogla bih da se naviknem na ovu tehniku.

Sad kad sam vas "udavila", hajde da vam pokažem šta sam radila :)

Nyx Jumbo olovka u Milk nijansi preko celog kapka, zatim sam Nyxovom olovkom #913 Sapphire napravila malo V u spoljašnjem uglu oka i zatim sam ga produžila u pregib. Nije vam potrebna neka preciznost, samo gledajte da što manje prelazite tamnom olovkom na pokretni deo kapka, taj deo treba da nam bude čist i svetao.
To sam izblendala čistom Blush-ovom četkicom.
Plavu senku sam dodatno naglasila ovom teget nijansom iz Flormarovog quada, broj P042, na ivice sam nanela malo Lorealovog bronzera i uzela sam malo Catrice pudera čisto da ublažim te prelaze.
Kako bi dodatno naglasile svetliji deo oka, ponovo sam stavila Nyx Jumbo olovku i preko nje sam nanela Make up revolution highlighter u nijansi Golden lights i dodala sam malo ispod obrve.
Završavam sa malo linera, stavila sam Evelinov Art make up liner. Nema potrebe da ovde idete na mačkasti liner dovoljan će vam biti i ovaj običan :)
 I kako sve to izgleda na kraju :)







Da li vam se svidja ova tehnika šminkanja?
Koji je vaš omiljeni stil šminkanja?

10 коментара:

  1. Jako zanimljiva tehnika. Nisam ranije čula za nju, bar ne pod tim nazivom. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. bas si to lijepo odradila na sebi :D za ovu tehniku sam prvi put cula kod profesionalnog sminkera i bila sam bas ono :O staaaa?? ali kada sam vidjela o cemu se radi i mnogo mi se dopalo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) I ja kad sam procitala na sajtu skole sminkanja i procitala Banana tehnika svasta mi je padalo na pamet :) :) :) Nakon gledanja slika shvatila sam da nije toliko strasno :) I da moze bas lepo da izgleda :)

      Избриши
  3. Ja ne verujem da neka tehnika šminkanja tebi može loše da stoji :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D :* :D Ja mislim da svaka tehnika moze da se prilagodi tako da odgovara svima. Jedino su boje diskutabilne. Mene na primer mozes da nasminskas ne znam kojom tehnikom ali ako koristis sive i hladne boje delovacu ispijeno i ocajno :)

      Избриши
  4. Zanimljiva tehnika, a ime je smijesno :) Nisam isprobala, ali definitivno budem :)) Predivno izgleda.

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post ;) Pokusaj sa ostijim ivicama i jacim kontrastom :) :* #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  6. Nikakve banana tehnike u sminkanju ne postoje! Pitajte nekog poznatog priznatog sminkera za tu tehniku da li je cuo. Mislim da ce vam reakcija i izgleda lica sve reci.

    ОдговориИзбриши