недеља, 4. децембар 2016.

Use it up look :)

Drage moje,

Htela sam da vam pokažem jedan jednostavan ali meni veoma lep look koristeći minimum proizvoda za maximalan efekat. I samim tim želim da pokažem da vam nije potrebno mnogo stvarčica da bi postigle ono što želite. Trebaju vam samo dobre četkice ( dobre, ne preskupe, da se razumemo ) i vaša kreativnost. 
Korišćeni proizvodi:
Ten i obrve sam odradila i na oči sam nanela kao bazu Max factor duo kremastu senku, tamniji deo.
Loreal bronzer sam stavila u pregib, a GR senku #209 na pokretni deo kapka. Ova dva proizvoda su u mom project panu ( za više o panovanju klik klik ) što znači da želim da ih potrošim. Loreal nije cf, a GR senka je pandan Nyx-ovom duo bronzeru koji imam. Zato sam i ovaj look nazvala Use it up :)
U unutrašnji ugao oka stavljamo highlighter. To će baš "otvoriti" ovaj look.
 Ništa bez eyelinera :)
Nanosimo GR senku ispod vodene linije oka i završavamo sa maskarom.
Prelazimo na lice, koristimo iste proizvode samo dodajemo kameni puder i rumenilo :) Bronzer i kontur, rumenilo i highlight pa setovanje Avonovim Luxe puderom :) 
Na usne sam nanela Aura absolute matte u nijansi Time for selfie.
Medjutim, ipak sam želela da budem u nekom "jesen fazonu" pa sam promenila karmin... Stavila sam GR velvet matte #21 i malo Gr olovke #519. Tako mi je bilo mnooogo bolje ;)



Da li vam je ovaj look previše jednoličan?
Da li ste čule za Project pan :) ?

Нема коментара:

Постави коментар