среда, 21. децембар 2016.

Peachy smokey eyes

Drage moje, 

Novogodišnja noć nam se polako bliži što znači da je ( bar meni ) vreme da odaberem šta ću obući 31og i najbitnije za kakav make up ću se odlučiti. Lakše mi je kada znam unapred, nego da veče pred izlazak krenem sa histerijom :)))) 
Korišćeni proizvodi:
Kao i po običaju krećemo sa očima. Meni je tako mnooogo lakše jer ukoliko mi se neka senkica trusi mogu lako da sklonim taj nered. Ništa ne mrzim više nego kad moram da brišem puder i korektor jer mi se senka istrusila. Ja imam normalne kapke tako da je meni Nyx jumbo olovka dovoljna kao baza. Posle Nyx baze stavila sam malo Astor crnog kreona u spoljašnji ugao oka i izblendala.
Zatim u od unutrašnjeg ugla pa do polovine pokretnog dela kapka nanosim Artdeco senku broj 298. Nema veze ako malo i predjete, posle ćete sve to lepo da izblendate... Aparat mi je malo "pojeo" boju, uživo je na kapku ova senkica ista kao što je u panu.
Loreal bronzer ide u pregib, krem senka ispod obrva i crna u unutrašnji deo kapka. I malo liner-a :)
Nanosim puder, sredjujem obrve i onda na red dolaze bronzer, GR senka 209 za konture, Artdeco rumenilo broj 46 i MUR highlight...
Malo maskare i neki blaži karmin je sve što vam je potrebno. Ja sam stavila Collistar u nijansi 29 Confetto. Za još jači efekat stavila sam MUR highlight u unutrašnji ugao oka i Loreal bronzer na donju liniju :)
Po meni ovde hvale trepavice ( ipak je posebna noć u pitanju ), ali ja nisam imala lepak pri ruci pa se nadam da mi nećete zameriti. Mada ova GR maskara za tako nisku cenu radi fenomenalan posao:)


Kada krećete sa pripremom za novogodišnju noć?
Kakav ste vi look odabrale?

5 коментара:

  1. Wow, baš mi se sviđa tvoj look, prava lepotica! <3
    Ja još ništa nisam odlučila, verovatno ću po raspoloženju datog dana, kako to kod mene uvek biva :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :* Ja moram da znam sta cu da radim sa sminkom i kosom jer kad krenem da se spremam a nesto ne bude ok, uhvati me panika :) <3

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan make up. Mnogo mi se sviđa kombinacija peachy-black ^_^

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши