понедељак, 31. октобар 2016.

Odabrani za novembar :)

Drage moje,

Danas za vas imam jedan "kratak" post o rotaciji i upotrebi svojih make up proizvoda :) Naime, ja svakog meseca odaberem grupicu koju ću koristiti u tom periodu. Na taj način mogu bolje da se upoznam sa dekorativom koja je u mojoj kolekciji, mogu da vidim šta mi odgovara a šta ne, aktivnim korišćenjem ću nešto i da potrošim i ujutru štedim svoje vreme jer sam unapred sve odabrala. Straha da će mi ovi proizvodi u 30 dana dosaditi nema, jer ima dosta look-ova koje sa njima mogu napraviti :) Uvek možete da dodate još neku senku/rumenilo/ruž ali poenta je da ove "odabrane" svakodnevno koristite... 
Evo moga izbora za novembar :)

Za oči:
MUR paleta u nijansi Romantic smoked
Flormar quad u nijansi 402
Flormar quad u nijansi P046
Moda senka u broju 311
Nyx wonder pencil #Light
Astor crni kreon
Golden rose dream eyes #413
Za lice:
Bourjois CC crema u nijansi 32 Light beige
Nars radiant tinted moisturizer u nijansi Finland
Artdeco transparentni puder u prahu
Benefit Whats up highlighter
Loreal duo u nijansi 101 Blonde harmony
GR senka #209 za konture
I <3 Makeup triple baked blusher #Peachy pink kisses

Za usne:
Essence XXXL nude u nijansi 01 Shy beauty
GR lipstick crayon #14
GR velvet matte #21
GR velvet matte #03
GR dream lips #519
Svesna sam da će ovaj mesec GR dominirati, ali dobro ti proizvodi mi se trenutno nose :) Evo i swatch-eva GR karmina i olovke 
( sa leva na desno : GR #14, GR #21 , GR #03, GR dream lips #519 )


Za obrve i maskara:
Artdeco olovka za obrve #2
Alverde #01 Blond
Catrice glam & doll maskara
Avon Infinitize maskara

To bi bili moji "Odabrani" za novembar :) Mnogu dekorativu pokušavam da potrošim jer nije cruelty free ( poput Loreal bronzera, Artdeco olovke i pudera, Astor kreona ) zato na nekima možete videti panove za koje se nadam da vam ne smetaju. To samo dokazuje da ja te proizvode svakodnevno koristim te da imam zaista formirano mišljenje o njima.


Da li i vi rotirate vašu make up kolekciju?
Šta mislite o ovakvoj organizaciji za mesec?

2 коментара:

  1. Ooo da imam svoju korpicu koju često menjam sa šminkom :-) mada ne na mesec dana ali na dve nedelje menjam. Možda malo i produžim :-D Svasta kod tebe ima interesantno :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Kako sam krenula da gomilam sminku, mislim da cu i ja ubaciti rotaciju na svake 2 nedelje :) Mada je mesec dana optimalan period da se nesto fino iskoristi i isproba :) Hvala ti puno :*

    ОдговориИзбриши