среда, 26. октобар 2016.

Noć Veštica vibe :)

Drage moje,

Od basic posta do crazy posta :) Nisam mogla da odolim posle onoliko slika na instagramu a da ne probam da uradim svoj skull make up. Nije uopšte teško i što je najbitnije nećete ništa morati da kupujete, jer obično za noć veštica svi mi kupimo neke silne senke, baze i slično koje ne koristimo do sledeće godine, ako se do tada ne pokvare... Meni je za ovaj look trebalo oko 2h, tako da kad izlazite odvojite vremena za vaš make up. 

Korišćeni proizvodi:
Za lice i oči:
Avon anew krema za hidrataciju
Ingrid mineral silk and lift puder u nijansi 30 Natural beige
Deborah hi tech blush u nijansi Paprika
MUR matte paleta
Flormar P046 quad
GR eyeliner
Avon infinitize maskara
Astor crni kreon

Za obrve:
Artdeco olovka u nijansi 02

Sad kad sam se raspisala, hajmo da počnemo :) Ide prvo krema za lice, puder i obrve ( to vam nisam slikala, uradicu posebno post, samo o obrvama ) , a onda prelazimo na oči. Stavljamo crnu bazu i razmazujemo prstima ili sintetičkom četkicom i setujemo crnom senkom.

 

Zatim uzimamo tamno braon mat senku i blendamo kao za smokey eyes, ispod oka i senku nanosimo u unutrašnjem uglu oka pa sve gore do obrva.

Zatim sam uzela Deborah rumenilo u nijansi Paprika i tamo gde sam prešla braon senkom prelazim i ovim rumenilom, čisto da dam svom look-u malo topline. A četkom za blend nanosim belu senku ispod obrve i blendam :)

Prelazimo na lice, uzimam istu braon senku Aurinom četkom za bronzer i pravim konture... 
Zatim Impalinom pencil četkom nanosim tamno sivu senku a Blushovom četkom to lepo izblendam. Kod ovog look-a blendanje je ključna reč, ako već niste primetile :)
Kabuki četkom nanosimo belu senku da naglasimo linije naših kontura...
Nos je došao na red, ja sam koristila kreon jer se najlakše briše a vi možete da ga nacrtate i gel linerom... Prvo napravite grubu skicu a zatim popunite, ja sam popunjavala kreonom i setovala crnom senkom...
Vraćamo se na tamno sivu senku kojom crtamo dve linije oko nosa da napravimo senku i naravno dooooobro ih izblendajte :)
Belom senkom popunjavamo prazninu izmedju nosa i linije koju smo izblendali...
Da bi nacrtale zube dovoljno je da uzmete kreon, eyeliner i povučete ravnu horizontalnu liniju koju ćete podeliti na delove. Ti odeljci će nam biti zubi pa vi ih napravite koliko želite, ako idete na veće zube biće manje odeljaka i obrnuto. Zatim sam uzela tanku četkicu i crnu senku i popunila šupljine u unustrašnjem delu usana.
Greška koju sam ja napravila je da sam zaboravila da hidriram usne pre no što sam počela da crtam zubiće. Vi budite pametnije od mene :) Uzimamo Nyx Jumbo belu olovku koju sam nanela na ruku kako bih je zagrejala i omekšala, a Real techniques četkom sam popunila praznine.
Još samo da dodamo svetlo sivu senku izmedju i na krajevima naših zubića i tu smo sa njima završili.
Vraćamo se na Deborah rumenilo kojim ćemo da iskonturišemo vrat i vilicu... I to je to :) Final look :)
Samo vam je ostalo da odlučite koje dodatke ćete nositi uz ovaj look...






Kako vam se čini ovaj make up?
Za koju šminku ste se vi odlučili za noć veštica?


 

 


 


2 коментара:

  1. Ovo je super! Pratim te na forumu,nisam znala da si ovako lepa i talentovana za sminku! Bravo! Radujem se tvom novom postu. ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti punoooo :) Mnogo mi znaci :) Uzimam cetkice u ruke i bice sledeci post uskoro :*

    ОдговориИзбриши